در راستای افزایش زمینه‌های همکاری بین دانشگاه‌ها؛
نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و دانشگاه اراک به منظور بررسی زمینه‌های همکاری‌های فی مابین و همچنین تعاملات بیشتر در سالن زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: ۷۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 23 October 2019
 نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با دانشگاه اراک برگزار شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه اراک، هدف از برگزاری این نشست را بهره مندی هر دو دانشگاه از ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و زیرساختی یکدیگر عنوان نمود.
دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به شرایط کشور می‌بایست از تمام ظرفیت‌ها و استعداد‌های داخلی کشور و نیروی انسانی اعم از دانشجویان و اعضای هیات علمی و زیرساخت‌های موجود در جهت بالا بردن کیفیت آموزش و پژوهش و همچنین افزایش سطح سواد سلامت جامعه در دانشگاه‌ها که رسالت اصلی مراکز آموزش عالی می‌باشد، استفاده شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مرکزی و دانشگاه اراک ظرفیت‌های گسترده‌ای در مباحث علمی، فرهنگی و پژوهشی و همچنین همکاری در زمینه ارائه خدماتی درمانی و بهداشتی دارند و علاقمندیم سطح همکاری‌ها و تبادل تجربیات بین دو دانشگاه بیش از پیش گسترش یابد تا با همکاری‌های متقابل دانشگاه‌ها نقشی بسزایی در راستای ارتقاء سطح سلامت و توسعه و پیشرفت همه جانبه در استان مرکزی باشیم.

دکتر حمیدی رییس دانشگاه اراک نیز در این نشست بر ضرورت تبادل تجربیات و گسترش همکاری‌های متقابل تأکید کرد و گفت: امیدواریم با هم افزایی با یکدیگر بتوانیم در جهت ارتقای وضعیت آموزش عالی کشور گام برداریم.

گفتنی است در این نشست روسا، معاونین و اعضای هیئت رئیسه هر دو دانشگاه در خصوص تعامل و همکاری درباره مسائل آموزشی و تحقیقاتی با هدف  ارتقای جایگاه آموزش و پژوهش استان بحث و تبادل نظر کردند و به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و تبادل تجربیات خویش پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار