استاندار مرکزی
استاندار استان مرکزی گفت: در حال حاضر در استان مرکزی ۱۸ درصد پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان است و زنان توانمند و فرهیخته می‌توانند با حضور خود در عرصه‌های مختلف مدیریتی در پرورش و تربیت یک جامعه بسیار مثمر ثمر باشند
کد خبر: ۷۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 16 October 2019

۱۸ درصد پست‌های مدیریتی استان مرکزی در اختیار بانوان است

سید علی آقازاده  ظهر امروز در همایش زنان، مشارکت سیاسی، چالش‌ها و راهکار‌های توسعه آن اظهار داشت: با توجه به فعالیت و حضور پررنگ بانوان در تمامی عرصه‌ها، آنگونه که باید نقش زنان در جامعه نمایان نشده که می‌طلبد در این راستا به گونه‌ای تلاش شود تا زنان به جایگاه واقعی خود دست یابند.

وی تصریح کرد: در روز‌های اخیر شاهد بزرگ‌ترین اجتماع بشری در کربلا هستیم و در این خصوص نیز در استان مرکزی بیش از ۶۰ موکب به زائران حسینی خدمات مناسب ارائه می‌دهند.

استاندار استان مرکزی با اشاره به حضور فعال زنان در انتخابات پیش رو نیز گفت: زنان به عنوان موتور محرک خانواده می‌توانند در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نقش موثری ایفا کنند.

آقازاده یکی از برنامه‌های مهم دولت تا پایان برنامه ششم توسعه را اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در استان مرکزی ۱۸ درصد پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان است و زنان توانمند و فرهیخته می‌توانند با حضور خود در عرصه‌های مختلف مدیریتی در پرورش و تربیت یک جامعه بسیار مثمر ثمر باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور برای حضور زنان در تمامی عرصه‌ها فراهم است، بیان کرد: تجربه نشان داده حضور پررنگ زنان در جامعه منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت در جامعه می‌شود و در این راستا می‌طلبد از ظرفیت زنان در عرصه‌های مختلف بیشترین بهره‌گیری را کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار