نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنگره عظیم اربعین حسینی نماد و تجلی وحدت و انسجام مسلمانان بوده و این اتحاد برای دشمنان اسلام، هراس انگیز و مایوس کننده است
کد خبر: ۷۸۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 16 October 2019

کنگره عظیم اربعین حسینی نماد وحدت و انسجام مسلمانان است

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک اظهار داشت: اجتماع عظیمی که از مسلمانان در ایام اربعین حسینی در عراق تشکیل می‌شود در هیچ نقطه از جهان در طول تاریخ سابقه نداشته و هر ساله حتی اقلیت‌های مذهبی متقاضی شرکت در این آیین هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: این آیین معنوی نمادی از اتحاد برای جهان اسلام است که پیام وحدت، همگرایی و آزادی خواهی را می‌رساند و دشمنان را به هراس می‌اندازد.

وی بیان کرد: امروز باید مردم و به خصوص جوانان نسبت به توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان نظام اسلامی هوشیار باشند و با پشتیبانی از نظام، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند، همانطور که سپاه پاسداران با دستگیری سرشبکه کانال تلگرامی آمدنیوز، این هوشیاری و هوشمندی را به جامعه جهانی اثبات کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: در حال حاضر لازم است که دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش هدایت فکری و اعتقادی جوانان ایران اسلامی را بیش از پیش در اختیار گرفته و اجازه نفوذ در این حوزه به دشمنان ندهند.

دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود، تصریح کرد: داشتن مسئولیت در جامعه اسلامی، موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود بنابراین کسانی که در جامعه بر سکان خدمت می‌نشینند باید قدر موقعیت خود را بدانند و بهترین اثر و بهره وری را داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عنوان کرد: امروز ایران اسلامی نیازمند مدیران دلسوز و شایسته‌ای است که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن ظرفیت‌های بالقوه را به فعلیت برسانند و گامی اساسی در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره وری و تولید ناخالص ملی هزینه شود و دستگاه‌های نظارتی نیز با گسترش دامنه نظارتی و رصد خود باید از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری و با متخلفان با جدیت برخورد کنند.

دستگیری «روح الله زم» ضربه سنگینی به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن وارد کرد

 

وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران با دستگیری «روح الله زم» سرشبکه کانال تلگرامی آمد نیور یک‌بار دیگر اقتدار و صلابت ایران اسلامی را در برابر سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به نمایش گذاشت و ضربه سنگینی به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن وارد کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تجمعات کارگری در نقاط جهان بدترین مجازات‌ها از سوی دولت‌ها را به دنبال دارد، اضافه کرد: بسیاری از تجمعات کارگری که در نقاط مختلف کشور و به خصوص استان مرکزی ایجاد می‌شود با گذشت و کوچکترین برخوردی از سوی مسئولان رفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار