روز جهانی غذا
تابناک مرکزی- به مناسبت روز جهانی غذا از مدیران و مسئولین فنی واحد‌های تولیدی برگزیده تقدیر شد
کد خبر: ۷۸۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 15 October 2019

به گزارش تابناک مرکزی - روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰ صبح همزمان با گرامیداشت روز جهانی غذا با موضوع اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت و حضور مسئولین استان مرکزی  در سالن پذیرائی کاج از مدیران و مسئولین فنی واحد‌های تولیدی برگزیده تجلیل به عمل آمد.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این آیین گفت: بیشتر بیماری‌های گوارشی ناشی از مصرف نادرست غذا‌ها و یا غذا‌های بدون کیفیت است و رژیم غذایی نادرست باعث شده بیشترین هزینه‌های درمانی در این بخش باشد.

جمالیان افزود: وظیفه همه است تا ضمن فرهنگ‌سازی برای این موضوع از بروز بیماری‌های متعدد پیشگیری کنیم.

مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مراسم از سالم بودن ۹۸ درصد صنایع غذایی استان مرکزی گفت و افزود: فقط در سال ۹۷ بیش از دو هزار مورد بازرسی و نظارت از صنایع غذایی صورت گرفته

 مرادیان افزود: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان غذا و دارو برای سلامت غذایی مردم به صورت شبانه‌روز تلاش خواهند کرد.

در ادامه مهندس جعفریان رئیس اداره استاندارد استان عرایضی و رهنمود‌های در مورد واحد‌های تولیدی مواد غذایی در استان مرکزی بیان کردند.
در ادامه مراسم نماهنگ زنده توسط خواننده گرامی آقای عبدلی به مناسبت ایام اربعین حسینی، میهن اسلامی و روز جهانی غذا اجرا گردید.
سپس مهندس فراهانی رئیس انجمن صنایع غذایی استان به نمایندگی از  واحد‌های تولیدی در جوی صمیمانه مشکلات، انتقادات و انتظارات خود را در حضور مسولین مطرح نمودند.
جلسه با تقدیر از واحد‌های برتر (درج نشانگر رنگی و تغذیه‌ای بر روی لیبل محصولات تولیدی، کیفیت و ارتقا محصولات تولیدی در ۹۸، کاهش قند و نمک در فرآورده‌های تولیدی، امتیاز بالای PRPS و ارتقاِء GMP کارخانجات) به پایان رسید.


در تقویم شمسی ما ۲۴ مهرماه هرسال روز جهانی غذا است

تجلیل ازفعالان صنعت غذایی  استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا

 عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

 

تجلیل از مدیران و مسئولین فنی واحد‌های تولیدی برگزیده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار