مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان در آبان ماه امسال در شهر اراک خبر داد
کد خبر: ۷۸۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 12 October 2019

دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی در شهر اراک برگزار می شود

حجت الاسلام عباس دانشی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان مرکزی نمایشگاه استانی کتاب است که آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه متشکل از ۱۳۰ غرفه با حضور ناشران و فعالین فرهنگی برگزار می‌شود و رویداد‌های فرهنگی نیز در حاشیه نمایشگاه پیش بینی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: در ستاد برگزاری نمایشگاه مقرر شده است که دستگاه‌هایی مانند شهرداری اراک، صدا و سیما و شرکت مخابرات در اطلاع رسانی این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

حجت الاسلام دانشی گفت: امیدواریم با همکاری بخش صنعت بتوان یارانه‌های بیشتری برای نمایشگاه از محل همیاری مراکز صنعتی استان داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی مانند کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان مرکزی، اداره کل کتابخانه‌های استان در نمایشگاه از غرفه برخوردار خواهند بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی محل برگزاری این نمایشگاه مصلی بیت المقدس اراک تعیین شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه ۸ لغایت ۱۳ آبان ماه سال جاری خواهد بود.

حجت الاسلام دانشی عنوان کرد: بن خرید کتاب با ۲۰ درصد تخفیف توسط بانک عامل روزانه در محل نمایشگاه به فروش می‌رسد و ناشران نیز بین ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌دهند و با این وجود می‌توان گفت: کتاب‌های نمایشگاه ۳۰ الی ۴۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار