ورزشی
استاندار مرکزی گفت: استاندارد فضا‌های ورزشی این استان باید با اجرای طرح‌های مختلف تا افق سال ۱۴۰۰ بهبود یابد
کد خبر: ۷۸۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 11 October 2019
استان مرکزی تا افق ۱۴۰۰ باید از استاندارد فضا‌های ورزشی برخوردار شود
سید علی آقازاده عصر جمعه در حاشیه دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان که برای نخستین بار در فصل جاری به میزبانی ورزشگاه چمران انجام شد، اظهار داشت: این استان از نظر سرانه فضا‌های ورزشی و زیرساخت‌ها در قیاس با سایر مناطق کشور وضعیت متوسطی دارد.
وی، با ابراز خرسندی از آماده شدن ورزشگاه شهید چمران و انجام نخستین بازی تیم خوشه طلایی، افزود: برای افزایش ظرفیت تماشاگران این مجموعه ورزشی از ۲ هزار نفر به چهار هزار نفر در سال آینده برنامه‌هایی در دستور کار است.
 آقازاده گفت: با تلاش مجموعه استان، فرمانداری ساوه و نماینده این شهر زیرساخت‌های ورزشگاه چمران برای میزبانی مسابقات مهیا شده هرچند ایراد‌های جزیی وجود دارد که تلاش می‌شود، این نواقص توسط اداره کل ورزش و جوانان برطرف شود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: پیروزی‌های تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه ما را به داشتن یک تیم لیگ برتری در فصل آینده رقابت‌ها امیدوار کرده است.
آقازاده گفت: برای بازسازی ورزشگاه چمران تاکنون حدود ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان هزینه شده است.
وی ادامه داد: تیم‌های مختلف ورزشی استان مرکزی که در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور دارند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 دیدار امروز تیم‌های خوشه طلایی و آرمان گهر سیرجان با پیروزی چهار بر یک ساوجی‌ها همراه شد تا نماینده استان مرکزی همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باشد.

استان مرکزی ۲ نماینده در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار