حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی :
مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: بازی خوشه طلایی این هفته درساوه برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 10 October 2019

حقدادی با بیان اینکه خوشحالی که از حواشی دوری کردیم وکار اساسی در ساوه انجام دادیم افزود: به دور از احساسات وبا احترام به تمامی افکار علاقمندان ودوستداران فوتبال به خصوص در ساوه سعی کردیم که با نظر دوستان در دفتر فنی وپس از تامین اعتبار وپیش بینی های لازم، یک کاراساسی را در استادیوم شهید چمران ساوه انجام دهیم.
وی یادآورشد :استادیوم شهید چمران که در طول چندین دهه گذشته فقط یک زمین چمن تقریبا نیمه خشک ویک فنس بود به یک استادیومی که هم اکنون در سطح لیگ یک می باشد تبدیل کرده ایم. حقدادی با بیان اینکه امید می رود این استادیوم باتکمیل جایگاه تماشاچیان جزاستادیوم های مناسب استان شود گفت: VIP این استادیوم و جایگاه خبرنگاران ،رختکن ، سرویس های بهداشتی وهمچنین بخشی ازجایگاه های سکو تماشاچیان بازسازی شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد امکانات برای تماشاچیان در دستور کار این اداره است افزود: با موافقت محمود زاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال کشود که جای قدردانی دارد مقرر شد، بازی ها از این هفته درساوه برگزار شود.
حقدادی با بیان اینکه حدود 70میلیارد ریال معادل7میلیارد تومان در زیر ساختهای ورزشی شهرستان ساوه سرمایه گذاری کردیم اظهارداشت: دراینده نزدیک مراحل نهایی زمین چمن مصنوعی ساوه تکمیل می شود.
وی با بیان اینکه زیر سازی ونصب حدود 65تا70 درصد این زمین چمن انجام شده است ادامه داد: بخشی از خریداری چمن با قیمانده که پس از تامین اعتبار آن هم نصب می شود واین استادیوم هم که چندین سال رهاوخشک شده واز بین رفته بود ؛ در سالهای گذشته چندین بار کشت شد و هم اینک موفق شدیم از محل منابع ملی اعتبار ان را جذب کنیم و با مساعدتهای وزارت ورزش وجوانان آن را تبدیل به یک زمین چمن مصنوعی مناسب کنیم.
حقدادی گفت: امید می رود بتوانیم در آینده بسیار نزدیک امکانات رختکن وجایگاه تماشاچیان هم درحد مناسب فراهم کنیم ودر اختیار فوتبالیست ها و اهالی خوب ورزش ساوه قرار دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار