مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی:
شاه محمدی گفت: متاسفانه امروز در کشور توسعه مهارت آموزی مورد توجه قرار نگرفته است
کد خبر: ۷۸۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 09 October 2019

سعید رضا شاه محمدی امروز (چهارشنبه ۱۷ مهر) در نشست مشرکت کمیته استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان مرزی ضمن تاکید بر توسعه مهارت آموزی در کشور گفت: وظیفه آموزش فنی و حرفه‌ای  تامین نیاز مردم در حوزه‌های مهارت آموزی است، اما متاسفانه در کشور توسعه مهارت آموزی  مورد توجه قرار نگرفته است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در امر مهارت آموزی کارکنان وظیفه افزود: امید است با این کار سربازان بتوانند بعد از اتمام خدمت سربازی مهارتی را فرا گرفته آماده حضور در بازار کار شوند و شغلی را برای خود ایجاد و یا در جایی مشغول بکار شوند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اینکه حضور سربازان رادر دوران سربازی هدفمند نمایید بیان کرد: این دوره‌های آموزشی و نشست‌های کمیته استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه به همین منظور برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این اداره کل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت‌ها و پتاسیل خود در سطح استان گام برمیدارد که امیدواریم دوره‌هایی با توجه به نیاز سنجی‌های صورت گرفته از سوی متقاضیان به اجرا گذارده شود تا کارکنان وظیفه بتواند بعد از اتمام دوران مقدس سربازی به اشتغال پایدار دست یابند

 

در ادام این نشست سرهنگ «علیخانی» نماینده قرارگاه مهارت آموزی کشور نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای گفت:  همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، مهارت آموزی سربازان کار بسیار مهمی است.

 

وی افزود: خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که می‌تواند با همکاری و مشارکت قوی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سربازان را به افرادی توانمند با پنجه‌های مهارت به جامعه تحویل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار