ورزشی
تابناک مرکزی - دیدار تیم‌های خوشه طلایی و آرمان گهر روز جمعه ۱۹ مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار می‌شود
کد خبر: ۷۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 09 October 2019
 
 
خوشه طلایی ساوه در خانه میزبانی می‌کند
به گزارش تابناک مرکزی -   با گذشت بیش از ۵۰ روز از آغاز لیگ دسته اول فوتبال بالاخره طلسم میزبانی خارج از خانه خوشه طلایی ثنای ساوه شکست و به گفته فرماندار ساوه این تیم می‌تواند هفته هشتم جام آزادگان را در خانه میزبان حریف باشد و دیدار تیم‌های خوشه طلایی و آرمان گهر روز جمعه ۱۹ مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار می‌شود.

با وجود اینکه از حدود چهار ماه مانده به آغاز فصل جدید لیگ آزادگان صعود خوشه طلایی از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول قطعی شد، اما زیرساخت‌های مجموعه شهید چمران ساوه از قبیل: جایگاه تماشاگران، نور، رختکن تیم ها، جایگاه وی. آی. پی و چمن ورزشگاه مورد تایید مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نبود و این تیم مجبور بود میزبان حریفان در شهر‌های دیگر مثل قم باشد.

میزبانی از حریفان در شهر‌های دیگر به نام خوشه طلایی و به کام حریفان بود چراکه میزبانی به نام تیم ثبت می‌شد، اما در عمل شرایط میزبانی و حضور پرتعداد تماشاگر فراهم نبود و به گفته مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه از دست رفتن امتیاز میزبانی در ساوه، لطمات فراوانی به خوشه طلایی وارد کرد.

علی میرزایی فرماندار ساوه می‌گوید: با تلاش‌های مجموعه مدیریت استان و شهرستان برای آماده‌سازی مجموعه ورزشی شهید چمران، این مجموعه مهیای برگزاری مسابقات فوتبال شده است.

آقازاده استاندار مرکزی دهم شهریور ماه و آخرین روز هفته دولت در حاشیه افتتاح طرح‌ها در ساوه از آماده سازی زمین فوتبال ورزشگاه شهید چمران ساوه تا نیمه اول مهرماه برای انجام بازی‌های خانگی خوشه طلایی مطابق با استاندارد‌های سازمان لیگ خبر داد و افزود:مقرر شده که زیرساخت‌های ضروری به گونه‌ای مهیا شود تا بتوان مسابقات لیگ یک فوتبال را در این استادیوم برگزار کرد و امیدواریم در این تاریخ مسابقات خانگی خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران برگزار شود.

این درحالی است که حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی سیزدهم مرداد ماه در خصوص وضعیت آماده سازی مجموعه شهید چمران ساوه گفت: امیدواریم زمین چمن شهید چمران در هفته دولت به بهره برداری برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار