مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با رئیس و اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهر اراک دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 07 October 2019
 

دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با رئیس و اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران

دکتر ثریا پازوکی در این دیدار با تبریک ۹ مهرماه روز سالمندان به این قشر عزیز و گرانقدر بویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت:: سالمندان گنجینه‌های خرد، تجربه و دانش هستند، وجود این عزیزان موهبتی برای جامعه و مایه پشت گرمی و آرامش خاطر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تکریم و حمایت سالمندان در دین مبین اسلام  و فرهنگ غنی ایران مورد تاکید است پس مفتخریم که در امور سلامت و درمان این قشر گرانقدر توفیق خدمت گذاری نصیبمان شده است.

دکتر ثریا پازوکی با تقدیر و تشکر از کانون‌های بازنشستگی در پیگیری مطالبات و کاستی‌ها گفت:مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با تقویت تعاملات و دریافت دیدگاه‌ها و نظرات شرکای اجتماعی به دنبال افزایش رضایتمندی از طریق بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات درمانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در راستای افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) اراک انجام گردیده است، دستگاه سنگ شکن برون اندامی پس از صدور مجوز سازمان انرژی اتمی جهت خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان راه اندازی می‌شود و ۸۰ درصد کار‌های ساختمانی پروژه پلی کینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) تا پایان سال انجام خواهد شد.

حاج علی بیگی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان اراک با تقدیر از خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: کانون‌های بازنشستگی رابط بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند و می‌کوشند با انعکاس مشکلات و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود موجبات پیشرفت و ارتقاء سازمان را فراهم آورند. خوشبختانه ارتباط وتعامل خوبی در استان مرکزی برقرار است و برگزاری چنین جلساتی موجب دلگرمی بازنشستگان و حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

در پایان اعضای کانون اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان اراک نظرات، مشکلات و مطالبات را در بخش درمان جهت پیگیری توسط مسئولین مدیریت درمان بیان کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار