معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از آغاز کلاس‌های تئوری مربیگری درجه ۳ با دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان در استان خبر داد
کد خبر: ۷۸۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 05 October 2019

Image result for یحیی زاهدی اراک

یحیی زاهدی  با اشاره به آغاز کلاس‌های ۱۰ تئوری مربیگری درجه سه با آئین نامه و دستورالعمل جدید اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید وزارت متبوع تشکیل دوره‌های ده تئوری مربیگری درجه سه طی ۷۲ ساعت و با تدریس دروس روانشناسی ورزشی اخلاق در ورزش، رشد و تکامل حرکتی، مبانی تربیت بدنی و علوم ورزشی، نقش مربی، برنامه ریزی و طراحی تمرین، آناتومی و فیزیولوژی عمومی، تجزیه و تحلیل مهارت‌های ورزشی، ایمنی در ورزش احیاء و کمک‌های اولیه، تغذیه ورزشی، استعدادیابی و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از روز گذشته با حضور ۴۰ شرکت کننده آغاز و به مدت ۹ روز در سالن آموزش مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها پیش نیاز حضور مربیان برای شرکت در دوره‌های علمی و تخصصی مربیگری است، اظهار داشت: این دوره‌ها به منظور افزایش توان علمی مربیان مختلف رشته‌های ورزشی و با حضور اساتید مجرب علوم ورزشی دانشگاه اراک و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه حد نصاب نمره قبولی در آزمون‌های مربیگری ۱۲ است، افزود: شرکت کنندگان طی دو نوبت در طول سال می‌توانند در دروسی که موفق به اخذ نمره قبولی نشده‌اند (۴ درس) در آزمون مجددی که برگزار می‌شود، شرکت کنند.

زاهدی در ادامه گفت: متقاضیان حضور در این دوره‌ها با داشتن مهارت علمی و مدرک تحصیلی دیپلم می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش اداره کل در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار