استاندار مرکزی گفت: فضای کسب و کار در این استان رو به بهبود است و رونق اقتصادی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری در دستور قرار دارد
کد خبر: ۷۸۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 21 September 2019

شرایط کسب و کار در  استان مرکزی رو به بهبود است

 

 سید علی آقازاده روز شنبه در ستاد مشترک راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و شهرستان دلیجان افزود: این استان در شاخص‌های کسب و کار جزو هشت استان برتر کشور است و روند رو به بهبود دارد.
وی برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی را در تسهیل رونق اقتصادی تاثیرگذار دانست و ادامه داد: براساس آمار وزارت کشور، استان مرکزی در برگزاری جلسات رتبه دوم، در تعداد مصوبات رتبه اول و درصد اجرای مصوبات رتبه چهارم کشور را دارد.
استاندار مرکزی اظهار داشت: هدف ستاد اقتصاد مقاومتی حل مشکلات و رفع موانع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان است و این مشکلات در سطح استان و کشور توسط مسئولان و منتخبان مردم پیگیری می‌شوند.
آقازاده مانع بزرگ تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی را اختیارات محدود استان بیان کرد و گفت: یکی از درخواست‌های مهم از رئیس مجلس شورای اسلامی افزایش اختیارات استان‌ها در شرایط جنگ اقتصادی است.
وی تصریح کرد: مشکلات فعالان اقتصادی در دلیجان کمتر است چراکه فرهنگ کار و تولید در این شهرستان مطلوب است.
استاندار مرکزی جاده دلیجان به نراق را از جمله نقاط حادثه خیز دانست و گفت: نقشه این جاده تهیه شده و ساخت دوربرگردان در ورودی شهر این مشکل را حل می‌کند.
آقازاده افزود: جاده نراق به مشهد اردهال به دلیل نبود اعتبار و مشکل قیر با مشکل روبه رو است.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت نظام مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان سرافراز است.
آقازاده برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی را ادای دین به مقام شامخ شهدا بیان کرد.

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای رباط ترک، بازدید از محور دلیجان - نراق، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای رباط ترک، دیدار با خانواده‌های شهید روستای قالهر و دیدار مردمی با اهالی روستای قالهر از جمله برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به دلیجان بود.
 دلیجان در جنوب استان مرکزی قرار دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار