استاندار مرکزی :
دستور رییس جمهور مبنی براقدام فوری برای فسخ قرارداد باشرکت هیدرواطلس توسط سازمان خصوصی سازی برای رفع مشکلات هپکو به وزرای اقتصاد ودارایی، صنعت، معدن وتجارت وتعاون ، کار ورفاه اجتماعی را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۷۸۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 21 September 2019

دستور رئيس جمهوري مبني بر اقدام فوري درخصوص فسخ قرارداد با شركت هيدرو اطلس توسط سازمان خصوصي سازي در راستاي رفع مشكلات شركت هپكو

استاندار مرکزی در نامه‌ای به رئیس جمهور در باره وضعیت شرکت هپکو راه حل مشکلات این شرکت را فسخ قرارداد واگذاری سهام ۶۰ درصد شرکت به سهامدار فعلی دانست.
در نامه استاندار مرکزی به دکتر روحانی آمده بود: با وجود دستورات صریح مسئولان محترم کشور و برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل ملی، متأسفانه موضوع مالکیت شرکت هپکو مرتفع نشده و وضعیت این شرکت در حال بحرانی‌تر شدن است.
درادامه این نامه امده است:همانگونه که در مکاتبات مطرح شده، تنها راه حل برون رفت از وضعیت پیچیده حقوقی فعلی فسخ قرارداد واگذاری بلوک سهام ۶۰ درصد شرکت هپکو به سهامدار فعلی و واگذاری آن به متقاضیان خرید این شرکت به روش مذکره و براساس اهلیت سنجی فنی واقتصادی است، دستور فرمایید به قید فوریت سازمان خصوصی سازی نسبت به فسخ قرارداد با شرکت هیدرواطلس اقدام کندتا بر این اساس بتوان اقدامات لازم برای واگذاری این سهام به متقاضیان صاحب صلاحیت را به انجام رسانید.
درپایان این نامه آمده است: با عنایت به زمان بر بودن فرایند فسخ قرارداد و اعتبارسنجی متقاضیان خرید شرکت هپکو، مدیریت این شرکت برای یک دوره انتقالی توسط مجموعه‌های وابسته به دولت انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار