محمد شریعتمداری
استاندار مرکزی از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی در سه شنبه هفته آتی خبرداد
کد خبر: ۷۸۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 17 September 2019

Image result for ‫وزیر کار‬‎

به گزارش تابناک مرکزی -  سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان مرکزی زیر پوشش وزارت تعاون هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت کشور به نوعی زیر خط متوسط درآمدی کشور و تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند می‌طلبد در این راستا، خدمات به صورت مطلوب و بهینه به مردم ارائه شود.

استاندار مرکزی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان که در چارچوب قانون، در ارائه خدمات مناسب به مردم تلاش می‌کنند تحت حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

نماینده عالی دولت با تاکید بر حمایت از دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه نیز گفت: با توجه به اینکه بیشترین متقاضیان و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های ذیربط زیر پوشش این وزارتخانه قرار دارند باید حمایت‌های معنوی لازم در راستای تامین و رفع نیاز‌های مردم صورت گیرد.

آقازاده تصریح کرد: مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ارزیابی عملکردشان قابل توجه و مثبت بوده که باید این مهم مدنظر وزارتخانه قرار گیرد.

حوزه تعاون و رفاه اجتماعی مورد حمایت مدیریت ارشد استان مرکزی است

«محمدرضا علایی» مدیرکل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در استان‌ها رفع مشکلات و هماهنگی هرچه بیشتر این دستگاه ها را به همراه دارد.
 استاندار مرکزی از سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سه شنبه هفته آتی خبرداد و بیان داشت: انتظار می‌رود مساعدت‌های لازم در خصوص رفع مشکلات واحد‌های صنعتی استان صورت گیرد.
وی بیان داشت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان مرکزی زیر پوشش این وزارتخانه قرار دارند و چنانچه نهاد‌های حمایتی را نیز مدنظر قرار دهیم می‌توان جمعیت تحت پوشش استان را ۹۹ درصد عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار