مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک گفت:
مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک گفت: ۱۷۵ دستگاه واگن باری ۲ محوره مخصوص حمل کانتینر امسال در این واحد واگن‌سازی تولید شد.
کد خبر: ۷۸۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 15 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی سید «رحمان میرنظامی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: ۷۵ دستگاه از این وااگن‌های تولیدی به سفارش شرکت ترکیب حمل و نقل ایران وابسته به صندوق بازنشستگان شرکت رآه‌آهن جمهوری اسلامی ساخته شده است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی قرارداد ساخت این واگن‌های ۲ محوره کانتینربر  ۱۸۰ میلیارد ریال است که بخش عمده ای آن‌ها تحویل و ۱۸ دستگاه نیز تا پایان شهریورماه جاری به شرکت بهره‌بردار تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک اظهار داشت: قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن باری ۲ محوره کانتینربر نیز امسال از سوی این واحد با شرکت پتروشیمی کرمانشاه منعقد شد و عملیات ساخت آن‌ها تمام شده است. 

میرنظامی بیان کرد: ارزش ریالی این قرارداد ۲۴۰ میلیارد ریال است و واگن‌های ساخته شده  در مرحله کنترل قطعی قرار دارند که تا اواخر مهرماه امسال تحویل شرکت بهره‌بردار می‌شوند.

وی تاکید کرد: ظرفیت ساخت بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک وجود دارد و انتظار می‌رود با حمایت شرکت‌های بهره‌بردار در پرداخت تسهیلات کم‌بهره نسبت به پویایی شرکت‌های تولیدی اقدام شود.

شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک در سال ۱۳۷۵ به‌عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت با اتصال به جاده اصلی تهران - خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران - جنوب با دارا بودن انبارهای روباز و سرپوشیده و امکانات جابه‌جایی انواع کلاف و ورق فولادی در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارایه خدمات انبارداری، سبک‌سازی، برش‌کاری، ساخت انواع پروفیل ‌ای باز به روش رول فرمینگ و خم‌کاری به وسیله ماشین‌های خم‌کن، لبه‌زنی، نواربری، ورق های فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره (ذوزنقه – سینوسی شادولاین - فرم سفال )، سندبلاست و بسته بندی و حمل تا محل مصرف فعالیت می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار