فرمانده انتظامی استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی همکاری آگاهانه مردم و عزاداران حسینی در برقراری نظم و انضباط قدر دانی کرد
کد خبر: ۷۷۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 11 September 2019

قدردانی پلیس ستان مرکزی از همکاری عزاداران حسینی

به گزارش تابناک مرکزی -  سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی همکاری آگاهانه مردم و عزاداران حسینی، در برقرای نظم و انضباط در مراسم حماسی تاسوعا و عاشورا قدر دانی کرد.

سرهنگ مفخمی افزود: بار دیگر همگان به درگاه پروردگار بی همتا سجده شکر فرود می‌آوریم که با همکاری آگاهانه شهروندان و عزاداران حسینی، شاهد نظم و انضباط شایسته‌ای در خور شان و جایگاه مراسم حماسی تاسوعا و عاشورا در سایه فرهنگ والای عزاداری حسینی در کلان شهر اراک و دیگر مناطق استان مرکزی بودیم.

او اضافه کرد: به راستی که محرم، ماه پاسداری از حرمت انسان و ماه همیشه بیدار تاریخ است و از بزرگ‌ترین منتهایی که خداوند بر ما داشته است، همانا عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران باوفایش در قیام کربلا بوده است. این عزاداری، نمونه‌ای زیبا از ولایتمداری و یادبود امام حسین (ع) و فداکاری هایشان در راه اعتلای دین اسلام است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت مجدد ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و شکرگزاری به درگاه بی‌انت‌های خداوند تبارک و تعالی در آرامش و امنیت مثال زدنی برنامه‌ها و مراسم‌های دهه نخست محرم در استان مرکزی و حضور پرشور تمام اقشار مردم در آن، لازم دانستم از عموم مردم به ویژه جوانان، مسئولان و مدیران هیأت‌ها، روحانیون و وعاظ بزرگوار، خادمان عزیز حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و به ویژه تمامی خدمتگزاران و زحمت کشان در مجموعه انتظامی استان و دیگر دستگاه های‌امنیتی، اطلاعاتی و قضایی که فضای مناسب را برای برگزاری مجالس مختلف عزاداری فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم که این قبیل عزاداری‌ها قبول درگاه خداوند سبحان قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار