کنگره ملی شهدا
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: "سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره ملی شهدای استان مرکزی سخنرانی می‌کند
کد خبر: ۷۷۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 06 September 2019
Image result for ‫سلامی سردار‬‎
سردار محسن کریمی  با اشاره به برنامه‌های به انجام رسیده در این راستا اظهار داشت: درحال حاضر سه اجلاسیه شهدای گمنام، طلاب و روحانیون و پیشکسوتان برگزار شده که به‌حمدالله در مطلوب‌ترین وضعیت توانستیم این سه اجلاسیه را برگزار کنیم.

وی افزود: در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های کنگره ملی تبیین نقش امام راحل تاکنون دیداری با اصحاب ۶ رسانه خبرگزاری داشته‌ایم تا یاری رسان ما در روند اعلام اهداف کنگره باشند، همچنین پیرو اجرای برنامه‌های تعیین شده دو جلسه در استان تهران و با حضور یاوران ما در دو هیئت این استان تشکیل شد که از آن‌ها تقاضای همکاری داشته‌ایم و با این درخواست مساعدت شد.

کریمی عنوان کرد: فرهنگنامه شهادت استان مرکزی نیز در قالب ۲۱ جلد کتاب تهیه و در دست چاپ است، همچنین باتوجه به اینکه سران برگزاری کنگره‌های پیشین نتوانستند گزارش عملکرد خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کنند، استان مرکزی از هم‌اکنون تمامی اسناد و متن لازم خود ر. ا. تهیه کرده است تا پس از تعیین زمان ملاقات با رهبر فرزانه انقلاب ا. سلامی بتوانیم بسیار منظم و کامل گزارشی از آنچه در روند اجرای کنگره گذشت به ایشان ارائه دهیم.

وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که اجرا شدن آن‌ها در دستورکار قرار دارد می‌توانیم به اجلاسیه ۴۲ قدر، یادواره شهدا در شهرستان فراهان با محوریت شهید وطن‌پور و شهدای ارتش، اجلاسیه دانشگاهیان، بانوان و پزشکان اشاره داشته باشیم، همچنین درنظر داریم که در روند فضاسازی از تمامی ظرفیت‌های استانی اعم از تابلوها، فضای مجازی، رسانه‌ها و ... استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: تاکنون تعداد ۴۰ مستند با محوریت شهدا تهیه شده که همین اقدام فرهنگی می‌تواند در روند فضاسازی بسیار موثر واقع شود، همچنین عمده‌ترین قسمت برنامه‌های تهیه شده پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اجرائی می‌شود، اما در این ایام نیز از ظرفیت هیئات تا حد ممکن بهره‌مند شده‌ایم.

کریمی بیان کرد: کنگره ملی نقش امام (ره) در دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه با سخنرانی «سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی» با حضور خانواده معظم شاهد، ایثارگران، جانبازان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: باتوجه به اینکه در روز اجرای کنگره میزبان بیش از ۵۰۰ مهمان از خارج استان هستیم درخواست داریم تمامی دستگاه‌های اجرائی استان مرکزی یاری‌رسان ما در خصوص اسکان این مهمانان در مهمان‌سرا‌های خود باشند، همچنین از فرمانداران سراسر استان مرکزی درخواست داریم زمینه پذیرایی و استقبال از این مهمانان را فراهم آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار