مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین از ثبت‌نام ۱۰۲،۰۲۳ نفر برای شرکت در مراسم اربعین در سامانه سماح تا ساعت ۹ صبح امروز خبر داد و گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس در این میان بیشترین تعداد ثبت نام کننده را دارند.
کد خبر: ۷۷۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 01 September 2019
 
 مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین از ثبت‌نام ۱۰۲,۰۲۳ نفر برای شرکت در مراسم اربعین در سامانه سماح تا ساعت ۹ صبح امروز خبر داد و گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس در این میان بیشترین تعداد ثبت نام کننده را دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «امیر مرادی» مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: تا ساعت ۹صبح امروز- یکشنبه- تعداد افرادی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، ۱۰۲,۰۲۳ نفر و تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده ۳۰۱، ۷۴ نفر است.
وی همچنین با اشاره به آمار استانی ثبت‌نام کنندگان در این سامانه، به استان‌هایی که تا ساعت ۹صبح امروز، بیشترین میزان ثبت‌نام در سامانه را داشته‌اند، اشاره کرد و افزود: استان تهران با ۱۵,۵۹۷ نفر، استان خوزستان با ۶,۸۲۴ نفر، استان فارس با ۶,۵۲۶ نفر، استان خراسان رضوی با ۵,۰۰۰ نفر، استان اصفهان با ۴,۹۸۷ نفر، و استان بوشهر با ۲,۹۸۶ نفر به ترتیب، بیشترین آمار ثبت نام در سامانه سماح را تاکنون کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار