نماینده ساری در مجلس گفت: آقای رئیسی در مقابل مفاسد محکم ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد و این نوع برخورد باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند.
کد خبر: ۷۷۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 22 August 2019

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: من از آقای رئیسی به خاطر حرکتی که برای مقابله با فساد شروع کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: این عملکرد آقای رئیسی قابل تقدیر است که محکم مقابل فساد ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد؛ وقتی با دانه‌درشت‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، مابقی هم حساب کار خودشان را می‌کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که جامعه به نوعی دارد با قوه قضائیه آشتی می‌کند و استنباط من این است که جامعه اعتماد مضاعفی نسبت به عملکرد قوه قضائیه پیدا کرده است.

دامادی خاطرنشان کرد: این نکات منکر زحمات گذشته نیست، اما این نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد سبک جدید و کار جدیدی است. اگر این روند برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه متوقف نشود ما به آن شفافیتی که به دنبالش بودیم خواهیم رسید.

وی افزود: عدم اعتماد جامعه به قوه قضائیه در پیش از این با عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در حال تبدیل شدن به آشتی است و مردم با توجه به عملکرد آقای رئیسی به این قوه امیدوار شده‌اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من انتظار ندارم که یک باره کشور مدینه فاضله شود، اما با این روندی که در برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه ما شاهد آن هستیم این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار