استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی - «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روز شنبه دوم شهریور ماه به استان مرکزی سفر می‌کنند
کد خبر: ۷۷۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 22 August 2019
 معاونان رئیس جمهوری به استان مرکزی سفر می کنند
استاندار مرکزی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: حضور در گلزار شهدا، ملاقات با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اراک، شرکت در شورای توسعه برنامه ریزی استان و  بهره برداری از مرکز نگهداری زنان آسیب دیده از جمله برنامه‌های تدارک شده در سفر معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده است.

«سیدعلی آقازاده» افزود: نشست بانوان منتخب استان، آغاز به کار موزه عمارت وکیل و بازدید از بند نسوان ندامتگاه اراک از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر معاون رئیس جمهوری به استان مرکزی است.

استاندار مرکزی همچنین از سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان مرکزی خبر داد و گفت: حضور در شهرستان‌های ساوه و زرندیه و بازدید از شرکت‌های دانش بنیان در این خطه از جمله برنامه‌های سفر دکتر ستاری است.

وی بیان کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از ماشین سازی اراک، بیت تاریخی امام راحل در خمین و چند واحد تولیدی و صنعتی در اراک بازدید و در نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید شرکت می‌کند.

۴۹ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی را زنان تشکیل می‌دهند.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار