معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان، ۴ نفر از اراذل و اوباشی که آرامش ساکنان خیابان داوران شهر اراک را بر هم زده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند
کد خبر: ۷۷۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 21 August 2019

دستگیری 4 نفر از مخلان نظم و امنیت شهر اراک

 محمود خلجی در این خصوص گفت: در چند روز قبل در پی اعلام گزارشی از درگیری تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان داوران شهر اراک و متواری شدن آنان قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی، با توجه به نارضایتی اهالی محل، بلافاصله دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس ۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و با توجه به متواری بودن آنان، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی مخفیگاه آنان آغاز شد.
این مقام مسؤول تصریح کرد: سرانجام در عملیات‌های جداگانه هر ۴ نفر عامل اصلی این درگیری‌ها دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت گفت: شهروندان در صورت مشاهده این گونه افراد از سوی معدود افراد ناهنجار، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار