نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت وحدت و یکپارچگی ملی در سایه ولایت فقیه از تکالیف مهم مدیران است که باید در تمامی بخش‌ها بیش از پیش جاری شود
کد خبر: ۷۷۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 21 August 2019

Image result for ‫در نجف ابادی اراک‬‎

 آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود:  دعوا‌های سیاسی و جناحی آفت جامعه اسلامی است و حلقه مدیریتی کشور و استان باید با آگاهی از این آسیب دوری کنند چراکه سیاست زدگی مصداق بارز آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی ادامه داد: حفظ و تقویت امنیت و آرامش، وحدت  تکلیفی همگانی است و افرادی که به هر دلیل این مسایل مهم را نادیده بگیرند باید در محضر مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: رعایت موازین اسلامی از قبیل: برخورداری از وجدان کاری، احترام به حقوق ملت، تقوا، صداقت و تعهد بالا در رفتار و کار خصیصه محوری مدیران در نظام اسلامی است که باید در جامعه روزبه روز بهبود یابد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است و خداوند متعال این نعمت ارزشمند را به ملت ایران ارزانی داشته و در تاریخ انقلاب اسلامی ابتدا رهبری امام راحل و سپس مقام معظم رهبری عامل عزت و افتخار ملت ایران بوده است و مردم و مسئولان باید همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بوده و در راستای منویات معظم له گام بردارند.

وی در خصوص مناسک حج امسال نیز گفت: به برکت اقتدار و عظمت ایران اسلامی و جبهه مقاومت رفتار عوامل آل سعود با ملت ایران و شیعیان متفاوت از سال‌های گذشته بود و رفتار شایسته‌ای داشتند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حفظ و تقویت اتحاد شیعی و سنی در راستای گسترش وحدت جهان اسلام ظرفیت بزرگی است که باید به آن تکیه کرد.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص عید سعید غدیر نیز گفت: تفکر ولایی قدرت نرم و از اصول پایه دین مبین اسلام است و پیام واقعه غدیر، ولایت پذیری و تبعیت از قرآن و عترت است که باید زوایا و ابعاد این پیام مترقی به بهترین شکل بازگو و منتشر شود.

کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در محل بیت نماینده، ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار