استاندار مرکزی در آیین بهره برداری غیر رسمی از تقاطع غیر همسطح میدان ورزش اراک، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه دستاوردها و تببین فرآیند خدمت گذاری خادمان مردم در بدنه اجرایی کشور و گشودن افق های تازه از پیشرفت و توسعه است.
کد خبر: ۷۷۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 20 August 2019

 به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: خدمات نظام و عملکرد دولت باید ازسوی دستگاه های اجرایی به نحو شایسته و با ایده و روش های کارشناسی در هفته دولت به اقشار مختلف مردم ارایه شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های دولت اسلامی و وجه تمایز آن با سایر دولت ها این است که از پشتوانه عظیم مردمی بهره مند است و در هفته دولت این مهم یکبار دیگر متجلی می شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: اگر چه تا کنون طرح عمرانی و اقتصادی استان که باید در هفته دولت به بهره برداری برسد جمع بندی و نهایی نشده اما بدون شک هفته دولت پر باری در انتظار مردم استان است.

آقازاده افزود: شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک در شرایطی که به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کردند توانستند تقاطع غیر همسطح ورزش اراک را که یکی از بزرگترین پل های کشور محسوب می شوند تکمیل و به مردم هدیه کنند که جای تقدیر دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار