سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور سفر یک روزه به ۳ شهرستان استان مرکزی وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت
کد خبر: ۷۷۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 15 August 2019

 

وزیر بهداشت وارد ساوه شد

وزیر بهداشت وارد ساوه شد

 سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور سفر یک روزه به ۳ شهرستان استان مرکزی وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: وزیر بهداشت به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی، بازدید از مراکز ارائه خدمات سلامت محور و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان به سه شهرستان ساوه، دلیجان و محلات وارد استان مرکزی و ساوه شده است.

جمالیان افزود: در این سفر یک روزه در شهرستان ساوه از کارخانه تولید داروی بازدید به عمل خواهد آورد و بخش اداری این کارخانه توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

او اضافه کرد: وزیر بهداشت سپس در شهرستان دلیجان حضور خواهد یافت و از بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان بازدید و مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد و در پایان با حضور در شهرستان محلات ضمن کلنگ زنی پایگاه سلامت کوی آزادگان از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید به عمل خواهد آورد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۰ خرداد ماه امسال هم جهت افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی و درمان به ساوه و زرندیه سفر کرد.

گفتنی است وزیر بهداشت قرار است در روز‌های آینده به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمان اراک و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت به این شهر سفر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار