فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برخورداری از رهبری خردمند، وجود آرمان‌های بزرگ، ملت دلاور و ایستادگی در برابر دشمنان، از مولفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۷۷۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ 15 August 2019

نظام جمهوری اسلامی از مولفه های اقتدار برخوردار است

سردار محسن کریمی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استان مرکزی با رویکرد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به رغم تمام مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان داخلی و خارجی طی ۴۰ سال اخیر همچنان در اوج اقتدار قرار دارد و هر روز هم در جهان بر اعتبار و اقتدار آن، افزوده می‌شود.

وی افزود: دشمنان نیز به اقتدار رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و با لطف و عنایت الهی هر موقع دشمن به هر نحوی قصد یورش دارد با تصمیمات خردمندانه رهبری نقشه آنان نقش بر آب می‌شود و دشمن هم کاملا به این روند آگاه است.

کریمی خاطرنشان کرد: دشمن تاکنون از هرجا که وارد شده و به رغم مشکلات و فشار‌های اقتصادی که از سال گذشته بر شدت آن افزوده است و بر ملت حاکم کرده، اما نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام مشکلات با حمایت و حضور مردم ولایتمدار بر دشمن فائق آمده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: تمدن اسلامی بزرگترین و ماندگارترین آرمان است و برای این آرمان بزرگ در طول قرن‌ها زحمت کشیده شده و پیوسته این تلاش‌ها ادامه دارد و فرآیند تمدن بزرگ اسلام قرن‌هاست شروع شده است.

کریمی با اشاره به این که طی ۴۰ سال اخیر نصرت الهی شامل این ملت بزرگ شده افزود: این ملت و نظام با ۴۰ سال مقابله بی‌امان با دشمنان همچنان در اوج اقتدار قرار دارد و حرکت در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف به جلو ادامه دارد و امروز هم با اوایل جنگ تحمیلی متفاوت است، در صنایع نظامی و قدرت نظامی متکی به خودمان هستیم و هم اکنون با اقتدار کامل به قدرت بازدارنده رسیده‌ایم.

به گزارش مهر، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بیان داشت: قدم اول این کنگره ملی با تشکیل ستاد در سال ۹۳ برداشته شد و عملیات آن کلید خورد و اجرای کنگره با تشکیل ۱۲ کارگروه شامل کارگروه اجرایی، کارگروه عملیات‌ها، کارگروه تبلیغات هنری، کارگروه بانوان، کارگروه تدوین و انتشارات، کارگروه انقلاب اسلامی، کارگروه ادارات و سازمان ها، کارگروه تاریخ شفاهی، کارگروه آمار و اطلاعات، کارگروه فرهنگ نامه شهدا، کارگروه جهاد و مهندسی رزمی و کارگروه اطلاعات عملیات پیگیری شده است.

کریمی تصریح کرد: کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در قالب ۱۲ اجلاسیه دنبال می‌شود و اجلاسیه اصلی نیز در یازدهم مهر ماه  سال جاری در اراک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار