در ادامه سفرآذری جهرمی به استان مرکزی؛
تفرش دومین مقصد سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به استان مرکزی است
کد خبر: ۷۷۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 13 August 2019

 محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر یک روزه به استان مرکزی، دقایقی پیش وارد شهرستان تفرش شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان و نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
آذری جهرمی در این سفر با نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان و مسئولان شهرستان تفرش در فرمانداری این شهرستان دیدار خواهد داشت و بعد از صرف نهار با حضور در منزل یکی از ایثارگران شهرستان تفرش در حوزه آی سی تی با این ایثارگر و خانواده او دیدار خواهد داشت.

ورود وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به تفرش

وزیر ارتباطات بعد از تفرش به اراک می‌رود و در جلسه شورای اداری استان مرکزی شرکت می‌کند و سپس طرح‌های حوزه آی سی تی استان مرکزی را به صورت نمادین افتتاح می‌کند.  

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری یک روزه به استان مرکزی، صبح امروز وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استان مرکزی و شهرستان ساوه قرار گرفت و در جلسه شورای هماهنگی ICT استان مرکزی با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، استاندار مرکزی و مسئولان استانی و فرماندار ساوه و مسئولان این شهرستان شرکت کرد.

او سپس در مرکز pc شهرستان ساوه طرح‌های زیرساختی و اپراتور‌های ارتباطی این شهرستان را رسما افتتاح کرد و در جمع خبرنگاران هم حضور یافت.

تفرش دومین مقصد سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به استان مرکزی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار