برخورد با شکارچیان متخلف؛
گشت و پایش شبانه و سرکشی از مناطق تحت مدیریت استان مرکزی باهدف پیشگیری از شکار و افزایش ضریب حفاظتی منطقه انجام می‌شود
کد خبر: ۷۷۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 09 August 2019

گشت و پایش شبانه در مناطق تحت مدیریت استان مرکزی

به گزارش تابناک مرکزی -  گشت و پایش شبانه و سرکشی به مناطق تحت مدیریت استان باهدف پیشگیری از شکار و صید و افزایش ضریب حفاظتی منطقه انجام می‌شود.  
در راستای پایش مستمر مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، " رضا میرزائی " مدیرکل به همراه معاونین و نیرو‌های یگان محیط زیست اقدام به پایش و گشت وکنترل در مناطق هفتاد قله نموده و وضعیت حفاظتی این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
"رضا میرزائی" با اشاره به اینکه مناطق حفاظت شده استان در کمال دقت حفاظت می‌شود، گفت:: گشت و کنترل شبانه توسط مامورین یگان حفاظت در مناطق طبیعی تحت مدیریت استان باهدف پیشگیری از شکار و صید و افزایش ضریب حفاظتی منطقه انجام می‌پذیرد.  
وی افزود: ۱۲ و ۲۵ صدم درصد از مساحت استان مرکزی در قالب ۱۱ منطقه تحت مدیریت محیط زیست به ثبت رسیده که این مناطق از بهترین زیستگاه‌ها کشور محسوب می‌شوند؛ و برنامه گشت و کنترل شبانه‌روزی در کلیه مناطق مذکوربه صورت مداوم و فعال انجام می‌شود.
"میرزائی "تصریح کرد: این اداره کل در راستای برنامه ریزی و اعمال مدیریت و برای حفاظت از عرصه‌های محیط زیست طبیعی و انسانی و برخورد قاطع با متخلفان اهتمام ویژه و خاصی را دنبال خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار