اورژانس
با اعلام اورژانس شهرستان ساوه مبنی بر عدم شناسایی آدرس اعلامی موردی اورژانسی که از سوی کودکی خردسال اعلام شده بود، اپراتور ۱۱۰ با اقدامی تخصصی موفق به شناسایی آدرس و نجات مادر کودک شد
کد خبر: ۷۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 08 August 2019

 

 بنا به اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، چندی پیش کودک خردسالی که به خوبی توانایی صحبت نداشت طی تماس با سامانه تلفنی ۱۱۵ از وخامت حال مادرش خبرداد و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی، تلفن را قطع می‌کند.

بلافاصله مراتب از اورژانس شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام می‌شود و اپراتور ۱۱۰ در تماس با شماره اعلامی و با شگرده‌های پلیسی موفق می‌شود آدرس را از پسر بچه گرفته و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل، آدرس منزل شناسایی شده و بعد از شکست درب منزل، خانمی که در وضعیت وخیمی قرار داشت از سوی تیم‌های امدای به مرکز درمانی منتقل می‌شود و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.

بعد از این اقدام پلیس، یکی از بستگان خانم که در جریان این اقدام پلیس قرار می‌گیرد، در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ از اقدام به موقع پلیس در نجات جان این خانم قدردانی کرد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار