مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از مجموع طرح‌های ارائه شده برای احداث مجتمع‌های خدماتی بین راهی در استان مرکزی، موافقت اصولی برای انجام ۸۹ طرح صادر شده است
کد خبر: ۷۶۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 06 August 2019

علی زندی فر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مرکزی در موقعیت جغرافیایی خاص و در مسیر شاهراه‌های اصلی کشور قرار گرفته و شاهد تردد میلیون‌ها مسافر و همچنین هزاران محموله باری در طول سال است، بنابراین ضرورت وجود مجتمع‌های رفاهی و خدماتی بین راهی در این استان آشکار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: در همین راستا و به منظور ارتقای خدمات رسانی و مسائل رفاهی رانندگان و مسافران در جاده‌های استان مرکزی پیگیری برای افزایش مجتمع‌های خدماتی بین راهی در محور‌های این استان مورد توجه و در دستور کار قرار گرفته است.

زندی فر بیان کرد: در حال حاضر کار احداث ۲۳ مجتمع خدماتی بین راهی در استان مرکزی تقریبا به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است که با راه اندازی آن‌ها زمینه‌ای برای ارتقای خدمات رسانی به ترددکنندگان در محور‌های استان فراهم می‌شود و تحقق مابقی طرح‌ها نیز در حال پیگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی کار نظارت بر نحوه خدمت رسانی مجتمع‌های بین راهی را با جدیت پیگیری می‌کند تا در این زمینه مشکل و کمبودی وجود نداشته باشد و با ارزیابی‌های هر چند وقت یک بار، در صورت وجود مشکل تذکرات لازم به این مجتمع‌ها داده می‌شود.

وی تصریح کرد: این نظارت‌ها عمدتا در حوزه مواردی از قبیل: ارائه خدمات مطلوب در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی این مجتمع‌ها و واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین راهی و... صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد: چنانچه در بازرسی‌های بعدی مشکلات موجود رفع نشده باشد و شاهد تکرار تخلفات باشیم، از طریق کمیسیون ماده ۲۳ تخلفات، در مورد ادامه یا عدم ادامه فعالیت این مجتمع‌ها تصمیم گیری می‌شود.

زندی فر یادآور شد: این اقدامات در راستای ارتقای خدمات به مسافران و ترددکنندگان در محور‌های استان صورت می‌پذیرد تا شاهد رضایتمندی بیشتر هموطنان در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار