رئییس دفتر نظارت استان مرکزی در جمع اعضای ستادی شازند گفت: امانتي كه در شبكه نظارت بر عهده ما گذاشته شده است ثمره خون شهداست و آنها از ما مطالبه خواهند كرد كه با اين امانت چه كرديم
کد خبر: ۷۶۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 05 August 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام مبارك‌آبادي رئيس دفتر نظارت استان در جلسه رابطين بخش‌ها و دهستان‌ها و اعضاي ستادي دفتر نظارت شازند گفت:

 حسن خلق در دين مبين اسلام جايگاه ويژه‌اي دارد و بر اساس روايت نبوي اسلام كسي كه حسن خلق داشته باشد به ثواب جهاد در راه خدا مي‌رسد.

وي با اشاره به كار حساس شبكه نظارت اظهار كرد:

 امانتي كه در شبكه نظارت بر عهده ما گذاشته شده است ثمره خون شهدا است و آنها از ما مطالبه خواهند كرد كه با اين امانت چه كرديم.

حجت‌الاسلام مبارك‌آبادي افزود:

 ما يك ناظر اميني هستيم كه الان به عنوان يك خانواده در كنار هم بوده و از لحاظ بصيرتي،سياسي،اجتماعي و در تمام زمينه‌ها بايد آمادگي‌هاي لازم و حفظ و انسجام وجود داشته باشد.

رئيس دفتر نظارت استان مركزي با تأكيد بر رعايت حفاظت گفتار در شبكه عظيم نظارت به حضور مستمر در جلسات آموزشی، آشنايي با قوانين انتخابات خصوصاً انتخابات مجلس، دقت در حسن اجراي انتخابات توسط هيات اجرايي، ارسال به موقع اخبار و گزارشات، مستندسازي دقيق، رعايت در حفاظت گفتار، دقت در انجام وظيفه قانوني، پالايش شبكه نظارت و ارتقاء ناظرين، جوان‌ گرايي و استفاده از جوانان پر شور و بانشاط و انقلابي و تعامل بر اساس قانون نيز تأكيدكرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار