رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: مسئولین باید به جوانان توجه داشته باشند و از شعار پرهیز کنند.
کد خبر: ۷۶۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 16 July 2019

 مرکزی گفت: مسئولین باید به جوانان توجه داشته باشند و از شعار پرهیز کنند.

حجت السلام مبارک آبادی در برنامه تلویزیونی دهه پنجم گام دوم به ابلاغیه مهم مقام معظم رهبری دراین بیانیه به وظایف ونقش شورای نگهبان پرداخته شده اشاره کرده و افزود: در آنجایی که بیشترین مورد خطاب مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان هستند و نقش شورای نگهبان در استانها که شبکه عظیم نظارتی بسیار پررنگی دارد و اکثر جوانان متعهد، انقلابی و دلسوز عضو این شبکه هستند.

وی در ادامه به بحث اینکه باید مسئولین به جوانان توجه داشته و از شعار پرهیز کنند اشاره و به قسمتی از بیانیه که باید امید و نشاط را در جامعه خصوصا جوانان ایجاد کرد نه با سخنرانی بلکه با اقدام و عمل چرا که موضوع امید به آینده باید در بین مردم ساری و جاری باشد حضرت آقا فرمودند: توجه من امید و نگاه خوش بینانه به آینده است بدون این کلید اساسی همه ی قفل ها هیچ گاه نمی توان برداشت.

ایشان با بهره گیری از فرمایشات ولایت ( امام (ره) ورهبری) افزودند: نقش و اهمیت شورای نگهبان بر کسی پوشیده نیست و در کنار وظایف دیگر سه وظیفه جلوه گری میکند ، نظارت بر قانونگذاری، تفسیر قانون اساسی ، نظارت بر برگزاری انتخابات که مورد سوم از وظایف دفاتر استانی است.

در ادامه ایشان با تاکید آیت الله جنتی بر 3 محور قانون، اخلاق و شرع گفتند: تمام برنامه های نظارتی وتائید و رد بر اساس این محور ها است و هیچ گونه سلایق شخصی و جانبداری حزب و گروه معنا ندارد و در بحث اخلاق هم باید این موضوع را رعایت کنیم فلسفه بعثت پیامبر اکرم (ص) این بود إِنَّی بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ. نامزدهای انتخاباتی و طرفداران در این ایام انتخابات و قبل و بعد از آن در همه حالات همه ما اخلاق مدار باشیم که در بیانیه گام دوم آقا زیبا اشاره فرمودند: معرفت و اخلاق جهت دهنده همه حرکتهای و فعالیتها فردی و اجتماعی ونیاز اصلی جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار