توانمندی‌های مددجویان بهزیستی
با حضور استاندار مرکزی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی استان مرکزی در اراک افتتاح شد
کد خبر: ۷۶۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 14 July 2019

نمایشگاه توانمندی های مددجویان بهزیستی در اراک افتتاح شد

به گزارش تابناک مرکزی  امشب طی مراسمی با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی استان مرکزی در اراک افتتاح شد.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه شامل آثار صنایع دستی خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی به ویژه بانوان سرپرست خانوار است که با حمایت‌های ویژه سازمان بهزیستی کشور و به تبع آن در استان بسیاری از افراد تحت پوشش به خودکفایی رسیده اند.
سیدعلی آقازاده افزود: در راستای ایجاد اشتغال افراد بیکار به ویژه زنان سرپرست خانوار و کودکان کار  ۲۵ میلیون تومان تسهیلات به صورت بلاعوض تعلق می‌گیرد که با ایجاد کارگاه‌های کوچک بتوانند خودکفا شوند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: امید است با توسعه این فعالیت‌ها در اداره بهزیستی و سایر نهاد‌های امدادی و حمایتی شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در این آیین بیان داشت: این نمایشگاه شامل ۲۰ غرفه از فعالیت‌های اشتغال زایی در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی از جمله زنان سرپرست خانوار، جامعه معلولین و معتادین بهبود یافته است.
زهرا امینی با بیان اینکه نمایشگاه به همت واحد اشتغال اداره کل بهزیستی استان برگزار شده، افزود: هدف اصلی نمایشگاه توانمندی‌ها در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و نگاه به جامعه مددجویان، توانمندسازی خانواده ها،   عرضه محصولات و ایجاد بازار فروش برای جامعه هدف و افراد تحت پوشش بهزیستی است.
به گفته وی این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه در دبیرستان امام علی (ع) اراک دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار