رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به مسئولیت امامان جمعه گفت: هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد
کد خبر: ۷۶۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 10 July 2019



هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد
 
به گزارش تابناک مرکزی- نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اراک برگزار شد.  

در این نشست که امامان جمعه ۳۳ شهرستان استان، آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حضور داشتند در خصوص مسائل روز کشورو برخی مشکلات مصلی‌های نماز جمعه گفتگو و تبادل نظر کردند.

آیت الله دری نجف آبادی در این هم اندیشی پس از اشاره به چهل ساله برپایی نماز جمعه در کشور و گرامیداشت یاد امامان جمعه فقید و شهید در این جلسه گفت: تریبون نماز جمعه مقدس است و از این تریبون باید آرمان‌های نظام، اهداف شهدا و خواسته‌های رهبری و مردم گفته شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: رسالت ما روحانیون و ائمه جمعه سنگین‌تر است و کار ما هدایتگری در جامعه است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور هم با بیان جایگاه نماز جمعه و مسئولیت امامان جمعه از روشنگری در جامعه گفت: و افزود هر جا ما خوب کار کرد، دشمن نامیده شد و هر جا نبود این دشمن بود و از موقعیت‌ها استفاده کرد.

علی اکبری ادامه داد: نماز جمعه سنگری است در مقابل توطئه‌های دشمنان و تاثیرگذار همانگونه که انبیا و اولیای الهی مردم را به تقوا و صبر دعوت کردن امامان جمعه هم می‌بایست تقوی و صبر را پیشه کنند به مردم نزدیک شوند و حتی به دنبال حل مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مردم باشند.

در پایان هم تعدادی از امامان جمعه استان در خصوص مشکلات مردم در شهر‌ها و شهرستان‌ها استان مطالبی بیان کردند.

هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد  هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد هر جا خوب کار کردیم دشمن ناامید شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار