آیت الله رئیسی وارد اراک شد
تابناک مرکزی - آیت الله سید «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه روز چهارشنبه با استقبال رسمی مقامات استان مرکزی وارد اراک شد
کد خبر: ۷۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 10 July 2019

به گزارش تابناک مرکزی - آیت الله سید «ابراهیم رئیسی» در بدو ورود به فرودگاه اراک مورد استقبال استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و دیگر مسئولان قرار گرفت.

حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان نیز در دستور کار این سفر قرار دارد و در پایان این سفر یک‌روزه، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان شرکت می‌کند و مسائل قضایی استان را موردبررسی قرار می‌دهد.

 
جمعی از مسئولان عالی قضائی برای بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی شهرستان‌های استان مرکزی و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضائی رئیس قوه قضائیه را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

حضور در گلزار شهدای شهر اراک، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیان و استادان دانشگاه‌ها و نخبگان، شرکت در شورای اداری و نشست اقتصادی مقاومتی، دیدار با فعالان اقتصادی و حضور در شورای قضائی استان مرکزی از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه در استان مرکزی است.

برنامه پایانی سفر رئیس قوه قضائیه گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد بود.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ مؤسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضائی ارائه می‌کنند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۷۹۵ روستای دارای دهیاری و بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

*****
رئیس قوه قضاییه گفت: مشکلات دستگاه قضائی در استان مرکزی بررسی و رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به این استان اظهار داشت: توفیقی است که در ایام دهه کرامت در خدمت مردم پرتلاش، خون‌گرم و شهیدپرور استان مرکزی باشیم.

وی افزود: استان مرکزی از استان‌های مهد کار و تلاش و یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور است که مردان و زنان سخت‌کوشی دارد.

رئیسی تصریح کرد: هدف از سفر به این استان سرزدن از همکاران قوه قضائی در استان مرکزی، بررسی مشکلات دستگاه قضائی در استان مرکزی، دیدار با مردم شریف این استان، خانواده شهدا و نخبگان استان است تا از دیدگاه و نگاه آن‌ها آگاه شویم.

رئیس قوه قضاییه وارد استان مرکزی شد+برنامه‌ها

آیت الله رئیسی وارد اراک شد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار