جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین و مقادیری مخدر شیشه در عملیات دستگیری اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در اراک خبر داد
کد خبر: ۷۶۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 07 July 2019

كشف 20 كيلوگرم هروئين در اراک

یوسف سپهونداظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان گسترده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در شهر اراک مطلع شدند.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات نامحسوس پلیس، ۴ فردی که در این خصوص فعالیت داشتند شناسایی و محل فعالیتشان در یکی از محله‌های شهر اراک تحت مراقبت نامحسوس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراحل انجام اقدامات پلیس در دستگیری اعضای این باند، مأموران انتظامی دریافتند که این افراد قصد جابجایی مقادیر مواد مخدر را دارند که سرانجام، با تمهیدات صورت گرفته و در حین جابجایی مواد مخدر، همگی آنان دستگیر و مقدار ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین، ۱۶۸ گرم شیشه و دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر از آنان کشف شد.

سپهوند تصریح کرد:‌در این عملیات ۴ توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت نیز از آنان توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاعات شهروندان پیرامون هرگونه جرائم و موارد مشکوک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار