مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار شهرستان آشتیان دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۷۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 03 July 2019

رفع موانع تولید از مهم ترین اهداف سازمان ها است

 

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور در محل فرمانداری آشتیان با جهان میرزائی، فرماندار و تعدادی از دست اندرکاران بخش خصوصی این شهرستان، در خصوص مهمترین مسائل حوزه تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار محمدرضا بیدهندی مدیر کل تامین اجتماعی مرکزی با اشاره به اینکه شهرستان آشتیان دارای قریب به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و پوشش جمعیت شهرستان از خدمات بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی حدود ۷۳ درصد است، افزود:رفع موانع تولید باید از مهم‌ترین اهداف دستگاه‌های اجرایی باشد و در این راه سازمان تامین اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و نمونه این اقدامات طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان است که در حال حاضر در شعب این سازمان اجرا می‌شود..

در ادامه این دیدار، جهان میرزائی فرماندار شهرستان آشتیان نیز با اشاره به همکاری بسیار خوب شعبه با فرمانداری و سایر دستگاهها، گفت: آشتیان به لحاظ امنیت اجتماعی از بهترین شهر‌های کشور است و کارکرد تامین اجتماعی نیز به این امر کمک شایانی کرده است.

در ادامه این نشست، نمایندگانی از بخش خصوصی نسبت به ارایه مشکلات پرداختند و درباره راهکار‌ها و قوانین موجود بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار