ساوه
فرماندار ساوه بر لزوم ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان ساوه تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری باید به نحوی باشد که موجب بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در جامعه شود.
کد خبر: ۷۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 04 July 2019

فرماندار: ايجاد روحيه نشاط در بين شهروندان ساوجي ضروري است

علی میرزایی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بر لزوم ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان تأکید و اظهار کرد: برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری باید به نحوی باشد که موجب بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در جامعه شود.
وی در این دیدار که با هدف برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تشکیل شده بود، بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط خصوصاً شهرداری ساوه می‌بایست برای حمایت از این برنامه‌ها همکاری بیشتری در خصوص نصب استند‌های تبلیغی در سطح شهر و همچنین ارائه تخفیف به هنرمندان شهر کند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: همچنین شهرداری ساوه می‌تواند با بهره‌گیری از استعداد فرهنگی و هنری هنرمندان در زیباسازی شهر و افزایش روحیه امید قدم مؤثری بردارد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه خواستار همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و شهرداری برای ایجاد یک مجتمع فرهنگی هنری در شهر شد.

سید مهدی حسینی شهردار ساوه نیز در این نشست حمایت شهرداری ساوه را از برنامه‌های فرهنگی هنری اعلام کرد و افزود: شورای اسلامی و شهرداری ساوه در راستای تقویت روحیه نشاط در شهر آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌ها را دارا بوده و در چارچوب قانون‌های مصوب همکاری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار