کد خبر: ۷۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 01 July 2019

جشنواره سرود رضوی در استان مرکزی برگزار می‌شود

همزمان با جشن‌های دهه کرامت، جشنواره سرود رضوی از مجموعه برنامه‌های شب‌های فرهنگ رضوی برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی، همزمان با جشن‌های دهه کرامت و میلاد فرخنده هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان (فهما) جشنواره سرود رضوی از مجموعه برنامه‌های شب‌های فرهنگ رضوی را برگزار می‌کند.
اشاعه و ترویج فرهنگ منور کرامت و گسترش فرهنگ غنی رضوی با تأکید بر اصول و ارزش‌های خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تولید و نشر آثار غنی در حوزه فرهنگ رضوی و توجه به جایگاه معنوی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)  وحضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعداد‌های برتر فعالان سرود در حوزه معارف اسلامی و ترغیب و تشویق مربیان و هنرمندان فعال این عرصه برای تولید آثار فاخر سرود با موضوعات جشنواره اهداف این جشنواره است.  
فراخوان و ثبت نام ١٨ الی ٣٠ خرداد و ٢١ تیر ماه زمان برگزاری جشنواره  در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک است.  
این جشنواره با موضوعات ائمه اطهار (علیهم السلام)، به ویژه حضرت امام رضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار می‌شود.
نوآوری در محتوا و انتخاب قالب سرود، مورد توجه هیأت انتخاب و داوران جشنواره خواهد بود. تعداد اعضای گروه‌های سرود، حداقل  ٤ نفر و حداکثر ١٢ نفر، شرکت برای عموم علاقمندان در تمامی گروه‌های سنی آزاد، امتیاز داشتن آراستگی و لباس متحدالشکل و مناسب در حین اجرای اثر در داوری، ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی به صورت زنده در جشنواره از ضوابط این جشنواره قید شده است.  
 شرکت کنندگان از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی  http://masjed-mr.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام و یا نسبت به تماس و مراجعه به آدرس اراک – کوی امام علی (ع)، خیابان سوم شعبان، بالاتر از پارک امیر کبیر، مجتمع فرهنگی هنری آفتاب کد پستی: ٣٨١٥٧-١٣٩١١   اقدام کنند.
جوایز جشنواره گروه اول   لوح تقدیر و تندیس  و ۲ میلیون تومان، گروه دوم لوح تقدیر و تندیس و یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال  و گروه سوم لوح تقدیر و تندیس و یک میلیون تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار