اسکان تابستانی
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۲۴۴ کلاس درس در این استان برای اسکان مسافران تابستان آماده شده و ارایه خدمت دارند.
کد خبر: ۷۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 30 June 2019

۲۴۴ کلاس درس در استان مرکزی خدمات اسکان تابستانی دارند

 

«شهریار فولادوند» روز یکشنبه در خصوص اسکان تابستانی استان گفت: این کلاس‌ها در قالب ۲۸ مدرسه در ۱۲ منطقه استان مرکزی از جمله ناحیه ۲ اراک، شهرستان محلات، دلیجان، ساوه، خمین، شازند، زرندیه، تفرش، سربند، آشتیان و کمیجان برای اسکان فرهنگیان در استان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۰ کلاس تجهیز شده از مجموع این کلاس‌ها با خدمات ویژه، ۱۰۰ کلاس از نوع (الف) و ۲۴ کلاس از نوع (ب) است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: کلاس‌های نوع (ج) به منظور افزایش خدمات و آسایش هرچه بیشتر مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان از ۲ سال گذشته حذف شده است.

فولادوند گفت: با تجهیز این کلاس‌ها ظرفیت اسکان ۹۲۷ نفر روز مسافر تابستانی در این استان مهیا است.

وی ادامه داد: ۱۴ پایگاه برای ارایه خدمت به مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی در استان آماده سازی شده و ۱۶۰ نفر از عوامل اجرایی این اداره کل وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در این مدت برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: پذیرش مسافران تابستانی در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی از هفته آخر خرداد ماه جاری کلید خورده و تا ۱۵ شهریور ماه نیز این خدمات ارایه می‌شود.

فولادوند یاد آور شد: ۳۰ هزار و ۲۵۹ نفر روز تابستان سال گذشته در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته و پیش بینی می‌شود تعداد این مسافران در تابستان امسال نسبت به پارسال افزایش پنج تا ۱۰ درصدی به همراه داشته باشد.

استان مرکزی به دلیل وجود بیش از ۲ هزار جاذبه اثر گردشگری و موقعیت جغرافیایی شاهراه شمال به جنوب و مرکز به غرب کشور مقصد بسیاری از مسافران است.
۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار