معاون جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد؛
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از پیگیری و برگزاری جلسات توجیهی برای تأسیس خانه‌های هلال احمر توسط دهیاران در روستا‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 27 June 2019

پیگیری برای تأسیس خانه های هلال احمر توسط دهیاران در استان مرکزی

علیرضا محمودی در رابطه با این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، جلسه توجیهی با موضوع تشریح وظایف خانه‌های هلال ویژه دهیاران، با حضور فرماندار اراک، تمامی دهیاران و اعضای شورای اسلامی ۳ بخش مرکزی، معصومیه و ساروق برگزار شد.

محمودی عنوان کرد: جلسه مذکور، اولین جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های کلانشهر اراک بوده که پس از بومی سازی تفاهم نامه در استان بین جمعیت هلال احمر و دفاتر امور روستایی و شورا‌ها مبنی بر جذب دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌ها به عنوان نیروی داوطلب و ایجاد و راه اندازی خانه‌های هلال روستایی برگزار شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: این جلسه به صورت پایلوت در شهرستان اراک برگزار شد و طبق تفاهم نامه تا پایان مهر امسال هر ماه در ۳ شهرستان با همین موضوع دهیاران و شورای اسلامی شهرستان ها، آموزش‌های لازم را دریافت کرده و اقدام به تأسیس خانه‌های هلال خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار