نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از درس‌های بزرگی که امام و مقام معظم رهبری به کشور و امت اسلامی دادند درس ایثار و گذشت و شهادت است.
کد خبر: ۷۵۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 18 June 2019

درس ایثار و گذشت مهم‌‌ترین درسی بود که امام(ره) آموخت

به گزارش تابناک مرکزی- آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران اجلاسیه فرهنگی کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: یکی از درس‌های بزرگی که امام و انقلاب و مقام معظم رهبری به کشور و امت اسلامی دادند درس ایثار و گذشت و شهادت است.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و ایثار از مسائل مهم و پایه‌ای نظام است، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید ماهیت و جوهره خود را آموزش و پرورش اسلامی و ولایی بداند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر نسل آگاه، سخت‌کوش و زمان‌شناس انقلاب باید با جوهره آرمان‌های انقلاب و رهبری آشنا شوند، ادامه داد: متأسفانه برخی از معلمان، دانش‌آموزان و والدین در این مقوله کم‌کاری می‌کنند.

دری‌نجف‌آبادی افزود: در مسئله تحول در نظام آموزش و پرورش و چارچوبی که مطرح شده، باید چاره‌اندیشی کرد، امسال سال انتخابات است و آموزش و پرورش نباید سیاسی‌کاری کند، سیاسی‌کاری معنا ندارد.

وی با اشاره به شعار تلاش سیاسی آری، بازی سیاسی هرگز خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران است،  فرصت‌های خوبی برای تجلیل وجود دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای قدرشناسی از خانواده‌های شهدا استفاده کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری دو اصل روشن است که هرگونه سهل‌انگاری نسبت به این دو اصل گناهی نابخشودنی است.

دری‌نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در راستای اطاعت از رهبری دارد و باید پیروی از خواست رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار