معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هشت نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا دادند.
کد خبر: ۷۵۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 June 2019

هشت مدیر استان مرکزی برای انتخابات مجلس استعفا دادند

بهروز اکرمی گفت: استعفای مدیران بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات انجام شده است و هنگامی که این افراد برای ثبت نام نامزدی انتخابات مراجعه می‌کنند باید استعفا و مدارک پذیرش استعفا را به مسئولان ذیربط ارایه کنند.

وی ادامه داد: ممکن است مدیرانی در سطح ملی نیز برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های هفت گانه استان مرکزی از کار خود استعفا داده باشند که آمار دقیق آن موجود نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: کمیته‌های ۶ گانه ستاد انتخابات استان مرکزی شکل گرفته و احکام اعضای کمیته‌ها نیز صادر شده و ستاد انتخابات این استان با تمام ظرفیت تحرکات انتخاباتی را زیر نظر دارد.

اکرمی در خصوص فعالیت خانه احزاب استان مرکزی نیز گفت: احزاب شناسنامه دار نقاط مختلف استان جذب این خانه شده اند و مباحث سیاسی زیر نظر این خانه و نمایندگان احزاب مختلف شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آمار دقیقی در خصوص شمارگروه‌های سیاسی در استان مرکزی وجود ندارد چرا که علاوه بر احزاب سیاسی مستقل استانی تعداد قابل توجهی نمایندگی تشکل‌های سیاسی و ملی در استان فعالیت می‌کنند و خانه احزاب مدیریت و سامان این بخش را برعهده خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: فعالیت گروه‌های سیاسی مختلف تنور انتخابات را گرم‌تر می‌کند و از همین رو حمایت همه جانبه از احزاب و خانه احزاب استان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

استان مرکزی هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار