آمره خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: با توجه به ظرفیت صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی، راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در این صنایع از ضروریات است.
کد خبر: ۷۵۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 16 June 2019
 
 مصطفی آمره  در نشست همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با انجمن تحقیق و توسعه استان و دانشگاه اراک گفت: با توجه به ظرفیت صنایع کوچک و متوسط مرکزی راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در این صنایع و آموزش‌های مرتبط و مد نظر از ضروریات است.

وی افزود: با توجه به وجود صنایع متنوع و خوشه‌های صنعتی باید کمک به ارتقای بهره‌وری واحد‌های صنعتی از طریق ارتقای تکنولوژی و شناسایی نیاز‌های فناوری و رفع این نیاز با کمک واحد‌های تحقیق و توسعه انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مرکزی تصریح کرد: با فعالیت‌های پژوهشی واحد‌های تحقیق و توسعه می‌توان فرآیند فناوری را نهادینه و با بهینه‌کردن سرمایه‌گذاری‌ها به سمت اقتصاد صنعتی دانش‌مدار پیش رفت.

آمره خاطرنشان کرد: پویایی یک واحد تولیدی مستلزم پژوهش مستمر برای اصلاح فرایند‌های تولید و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیاست.

وی گفت: در راستای رفع نیاز فن‌آوری واحد‌های کوچک و متوسط در حوزه تحقیق و توسعه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، برنامه‌های آموزشی و ارتقای  این واحد‌ها در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مرکزی اظهار کرد: با همکاری انجمن تحقیق و توسعه و دانشگاه می‌توانیم با راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در صنایع کوچک و متوسط به هدف اصلی که همان رونق تولید است، دست پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار