قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۵۱۶ حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین این استان در ماه رمضان امسال جذب شد.
کد خبر: ۷۵۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 15 June 2019

۲ هزار و ۵۱۶ حامی  جدید در استان مرکزی جذب شد

عدالت بهرامی گفت: یک هزار و ۳۵ نفر از این حامی‌ها در حوزه فرزندان ایتام و یک هزار ۳۸۱ نفر در حوزه حمایت از فرزندان مشمول طرح محسنین جذب شده است.
وی اظهار داشت: ۱۷ هزار خیر در این استان هفت هزار و ۳۵۰ کودک نیازمند را در قالب طرح ایتام و محسنین تحت حمایت خود دارند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: به ازای هر کودک یتیم در استان مرکزی پنج حامی و هر کودک طرح محسنین یک و نیم نفر حامی وجود دارد.

بهرامی افزود: این استان در کمک‌های پرداختی به ایتام و طرح محسنین رتبه هشتم کشور و در رقم دریافتی حامیان، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

وی، ضمن دعوت از نیکوکاران به منظور مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین یادآورشد: طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار، از کار افتاده و همچنین فرزندان غیر یتیم خانواده‌های محروم راه اندازی شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین می‌توانند علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام کنند.

بهرامی در ادامه افزود: ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب زکات فطریه، سهم سادات، کفاره، اطعام و در قالب طرح‌های ایتام و محسنین به نیازمندان درماه رمضان امسال در استان کمک شده است.

۴۴ هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار دارند که ۲۲ هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار