استاندار مرکزی گفت: افزایش مشارکت مردمی در انتخابات اولویت اول است و بی طرفی و قانون مندی بایستی در دستور کار مجریان انتخابات در استان مرکزی باشد.
کد خبر: ۷۵۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 15 June 2019

بی طرفی و قانون مندی در دستور کار مجریان انتخابات در مرکزی باشد

سید علی آقازاده ضمن بیان اینکه رونق تولید که شعار امسال نظام جمهوری اسلامی و دولت به شمار می‌رود در استان مرکزی در حال تحقق است، اظهار داشت: تیم اقتصادی استانداری مرکزی برای تحقق شعار سال تلاش چشمگیری از خود نشان داده، به نحوی که می‌توان ادعا کرد تلاش‌های سه ماهه اول سال جاری در این رابطه در حال به ثمر رسیدن است.

وی افزود: به رغم تمام تنگنا‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها، توانسته ایم نسبت به راه اندازی برخی واحد‌های صنعتی راکد و جلوگیری از تعطیل شدن دیگر واحد‌های صنعتی استان گام برداریم و در به جریان انداختن تحرک اقتصادی و رونق و تسهیل و تسریع در رفع موانع تولید گام‌های مؤثری در استان برداریم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: برای شکل گرفتن چنین روند سازنده ای، جلسات متعدد کارشناسی به صورت نشست‌های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در محل واحد‌های صنعتی در شهرستان‌های استان مرکزی تشکیل شده که این روند با قدرت و توان بیشتر دنبال می‌شود.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود در مورد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به پایان مهلت استعفای مدیرانی که در قانون تصریح شده، موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد فاز جدید گردیده و مدیرانی که قصد دارند به صحنه انتخابات وارد شوند از سمت‌های خود استعفا داده اند که این کم‌کم تنور انتخابات را گرم کرده و ما هم مسائل این حوزه را به دقت رصد می‌کنیم.

آقازاده ادامه داد: مهمترین وظیفه‌ای که در برگزاری انتخابات برای خود قائل هستیم، بی طرفی کامل و اجرای قوانین توسط مجریان و ناظران انتخابات است.

وی اضافه کرد: با مجریان انتخابات در هیأت نظارت جلساتی برگزار شده و با تعامل و رعایت قوانین و مقررات و صیانت از آن کار‌های اجرایی انتخابات در استان دنبال می‌شود.

استاندار مرکزی بیان داشت: به هر حال باید شرایطی مهیا شود که مشارکت مردم در انتخابات بالا رود و افزایش این مشارکت نیاز به ارتقای اعتماد عمومی دارد. سعی کردیم این اعتماد و انگیزه در اقشار مختلف جامعه ایجاد شود تا بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار