رئیس جدید مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و اعضای شورای داوری توانمندسازی سمن های جوانان استان مرکزی انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۵۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 13 June 2019
به گزارش تابناک مرکزی- صبح امروز مجمع انتخابات استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان مرکزی در اراک برگزار و طی آن رئیس جدید مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و اعضای شورای داوری توانمند سازی سمن‌های جوانان استان مرکزی انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان مرکزی در حاشیه برگزاری جلسه مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان با بیان اینکه این نهاد؛ غیردولتی و غیرانتفاعی است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد با اهداف اجتماعی شکل می‌گیرد و با بهره‌مندی از نیروی انسانی داوطلب در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم تلاش می‌کنند.
مرتضی امیدی افزود: انتخابات مجمع استانی شورایی متشکل از اعضای سازمان‌های مردم نهاد هستند که با آرای مستقیم آن‌ها در هر استان به مدت دو سال انتخاب می‌شوند.
وی تقویت هویت اسلامی ایرانی با توجه به حضور جوانان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی را یکی از اهداف اصلی این انتخابات برشمرد و بیان کرد: توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن‌ها، مشارکت در فرآیند تصمیم سازی در حوزه‌های مربوط به جوانان در استان و افزایش تاثیرگذاری سمن‌های جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی از اهداف این انتخابات است.
وی به وظایف سمن‌ها اشاره و اظهار کرد: نمایندگی سمن‌های جوانان استان در عرصه‌های مختلف، شرکت موثر در ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان نماینده سمن‌های جوانان، برگزاری جلسات حداقل هر دو هفته یک بار به منظور رسیدگی و حل مشکلات، انتقال دیدگاه‌های سمن‌ها به مراجع ذی صلاح و گزارش سالانه وضعیت حوزه جوانان استان از اختیارات و وظایف این مجمع است.
امیدی اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها آگاهی لازم در برخورد با مشکلات جوانان را ندارند و سمن‌ها باید در این زمینه درگیر شوند.
با برگزاری جلسه مجمع انتخابات استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان مرکزی  سعید جلایی به عنوان رئیس  جدید مجمع، عباس پوروطن به عنوان نائب رئیس مجمع، سعید رحیمی به عنوان دبیر مجمع  انتخاب و از زحمات میلاد عرب رئیس پیشین این مجمع تقدیر و تشکر شد.
 در حاشیه این انتخابات اعضاء شورای داوری توانمند سازی سمن‌های جوانان استان مرکزی نیز پس از رای گیری مشخص و عباس پوروطن و سینا صدیقی به عضویت این شورا درآمدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار