استاندار مرکزی
استاندار: خون شهدا و استقامت خانواده آنان عزت و اقتدار را براي كشور به ارمغان آورد
کد خبر: ۷۵۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 11 June 2019
 
 آقازاده استاندار مرکزی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان اراک، گفت: از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و صبر و استقامت خانواده آنان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: پیشرفت، توسعه، عزت، آبادانی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه جانفشانی شهدا، جانبازان و استقامت و ایستادگی خانواده آنان حاصل شده است.
وی ادامه داد: دیدار مسئولان با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچکترین اقدامات برای تقدیر و تشکر از فداکاری و از خودگذشتگی این اقشار بوده و و باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل شود.

استاندار مرکزی استقامت و ایثار خانواده شهدا را تداوم نهضت انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این اقشار برکت جامعه بوده و دیدار مسئولان با آنان برکات و ثمرات است.

استاندار مرکزی با حضور برخی مدیران استانی با خانواده شهدای والامقام «بهروز باقی زاده» و «حسین آقا جوکار» و جانباز سر افراز «غلامرضا غریبی» دیدار کرد.

شهید والامقام «بهروز باقی زاده» ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد و در تاریخ هفتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به مقام والای شهادت نائل آمد.

شهید والامقام «حسین آقا جوکار» سال ۱۳۳۲ در اراک متولد شد و سال ۱۳۶۲ در عملیات ولفجر ۶ به درجه والای شهادت نایل آمد.

جانباز ۷۰ درصد «غلامرضا غریبی» نهم مرداد ماه سال ۱۳۴۵ در اراک متولد شد و تاریخ هجدهم تیرماه سال ۱۳۶۵ در حمله شیمیایی دشمن و در تاریخ ۲۸ اسفند سال ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه حلبچه به مقام جانبازی نایل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار