سازمان زندانه
به گزارش تابناک مرکزی -  مشاور رئیس سازمان و  مدیر کل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان زندان‌های کشور با همراهی  مدیرکل و مسئولین زندان‌های استان از مجموعه زندان مرکزی اراک بازدید نمود.
کد خبر: ۷۵۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 09 June 2019
نوروزی و هیئت همراه ضمن حضور در زندان مرکزی اراک ابتدا از پروژه در حال ساحت سوله ورزشی این زندان بازدید و با تشریح مدیر کل زندان‌های استان از روند و نحوه  ساخت  پروژه  با توجه به اجرای کلیه مراحل فنی  اعم از  ساخت سازه  فلزی، ایجاد کارگاه بلوک زنی و دیوار چینی و … ضمن ابراز رضایت  از نحوه اجرای کار  و  مدیریت اصولی و صحیح منابع، نوع کمی و کیفی  پیشرفت پروژه  و نیاز سنجی چند منظوره  به عمل آمده از مدیریت جهادی و شبانه روزی مدیریت و مجموعه زندان‌های استان تقدیر نمود.

مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور  در ادامه با حضور دراندرزگاه‌های زندان مرکزی اراک  در گفتگو با مددجویان ضمن پیگری مشکلات احتمالی، آن‌ها را به استفاده بهینه از فرصت‌ها  در دوران محکومیت  و بهره گیری از  امکانات و ظرفیت‌های پیش بینی شده در زندان به منظور باز توانی روحی و شخصیتی و حضور سلامت در جامعه و کانون گرم خانواده سفارش نمود.

نوروزی  همچنین در جلسه شورای قضایی استان که با حضور مسئولین قضایی دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در دادگستری کل استان جهت هماهنگی برنامه سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان تشکیل شد حضور یافت.

مدیر کل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان زندان‌های کشور در ادامه حضور دو روزه خود در استان  با همراهی مدیر کل زندان‌های استان از  اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی و دیگر زندان‌های استان بازدید خواهد  نمود.
بازدید مدیر کل بازرسی سازمان زندان‌ها  از زندان‌های استان مرکزی بازدید مدیر کل بازرسی سازمان زندان‌ها  از زندان‌های استان مرکزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار