مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی
حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد گفت: در طول تاریخ اسلام تشکیل یک نظام برپایه تفکرات اسلامی برحق بوده و جبهه مقابل با تفکرات باطل درصدد مقابله بااین نظام الهی بوده است.
کد خبر: ۷۵۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 02 June 2019
 
 حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله گفت:ما همواره شاهد این بوده ایم که در دوره‌های مختلف از تاریخ و بالاخص این ۱۴۰۰ سال گذشته؛ عالمان دینی درصدد تشکیل یک حاکمیت دینی با اهداف والای اسلامی بوده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد با تاکید بر تربیت نیرو‌های مومن و انقلابی درجهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: وظیفه دلسوزان و خواص جامعه، تربیت و پرورش نیرو‌های مومن و کارآمد در راستای اهداف مقدس نظامی اسلامی و ولایی است.

 

وی اظهارکرد:اگر امروز ملت فلسطین و لبنان با دستان خالی و کم‌ترین امکانات در مقابل ارتشی باتجهیزات کامل دفاع می‌کند نتیجه یک تفکر ناب اسلامی است که از ویژگی‌های مهم آن ایثار و شهادت و آزادگی خواهدبود.

 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله زمینه تشکیل جبهه مقاومت در  منطقه را انقلاب اسلامی ایران به رهبری یک، ولی فقیه مدبر و عالم و شجاع دانست و افزود: تشکیل جبهه مقاومت نتیجه صدور تفکر ناب اسلامی  و انقلابی بوده است.

 

وی  موفقیت و رشد در عرصه های مختلف کنونی را حضور نیروی های مومن و دلسوز انقلابی دانست وگفت: بی شک در این اتفاقات اخیر نظیر سیل ، نیرو های انقلابی خلاء ها را پر نموده و همچون گذشته خوش درخشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار