جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۶۰۰۰ زائر به مرقد امام (ره) به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 30 May 2019

اعزام 6000 نفر از استان مرکزی به مرقد امام(ره)

به گزارش تابناک مرکزی- محسن گلشن زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ۱۴ خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت ۱۵ خرداد که به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب ماندگار شده، برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی به دلیل اینکه امام راحل فرزند این استان است باید برای بهتر انجام شدن و نکوداشت مراسم اهتمام ویژه‌ای بورزند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی دو نوع برنامه داریم یکی در سطح استان تدارک دیده شده که روز ۱۳ خرداد در مصلا با سخنرانی آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

گلشن‌زاده افزود: روز ۱۴ خرداد نیز در خمین برنامه‌ای برای سالروز ارتحال تدارک دیده شده همچنین مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد در مصلی با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها حضور در مرقد حضرت امام است که از ۷ استان مرکزی، قزوین، تهران، البرز، سمنان و قم و یک شهر اصفهان اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: عمده حضور جمعیت از استان مرکزی، قم، تهران و البرز هستند که از استان مرکزی از شهرستان‌های اراک، ساوه و زرندیه حدود ۶ هزار نفر بعد از نماز ظهر روز ۱۴ خرداد به مرقد حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار